ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΑΛΛΑΓΗ εντός Ελλάδας: Εάν για τον οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να αλλάξετε ένα ή και περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας σας έχετε αποκλειστικά χρονικό περιθώριο 10 ημερών ( από την ημέρα παραλαβής σας από την μεταφορική ) και το κόστος είναι 4.99 ευρώ.
Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί χέρι με χέρι (σας στέλνουμε το νέο και δίνεται το άλλο στον κούριερ κατά την παραλαβή του νέου προϊόντος). Στο δέμα που θα δώσετε στον κούριερ κατά την παραλαβή του νέου οφείλετε το προϊόν να είναι σε άψογη κατάσταση με τα ταμπελάκια να μην έχουν αφαιρεθεί και μαζί με την απόδειξη αγοράς.
Εάν πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας από τον ιστότοπο μας και θέλετε να προχωρήσετε σε αλλαγή, κάνετε καινούργια παραγγελία στο site μας, σημειώνετε στα σχόλια αλλαγή, αριθμό παραγγελίας και όνομα ή κωδικό προϊόντος που επιθυμείτε να αλλάξετε. Στην αλλαγή που θα πραγματοποιήσετε δεν μπορεί να τοποθετηθεί κουπόνι ή κωδικός έκπτωσης στην την τελική τιμή που αναγράφει εκείνη τη στιγμή στο site μας. Εμείς θα υπολογίσουμε μόλις επεξεργαστούμε το αίτημα σας την τελική αξία του προϊόντος που είχατε πληρώσει, θα αφαιρέσουμε την αξία του νέου και θα προσθέσουμε 4.99 ευρώ που είναι το κόστος της αλλαγής. Τυχόν διαφορά που μπορεί να προκύψει θα την πληρώσετε κατά την παραλαβή. Εάν προκύψει υπόλοιπο θα το λάβετε με μορφή κουπονιού στο email σας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ εντός Ελλάδας:
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Υπαναχώρηση βάσει της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας προβλέπεται κανονικά . Σύμφωνα όμως με την Ελληνική νομοθεσία και την υπουργική απόφαση 5338/2018 ΦΕΚ40/Β/17-1-2018 του ν.2251/1994 (Α’ 191) περι προστασίας των καταναλωτών και αναφορικά με τις συμβάσεις από απόσταση και εκτός εμπορικού καταστήματος και αναφορικά με τις εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης (άρθρο 3ιβ) εξαιρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης στην περίπτωση α)συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας ,εαν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή) .
Συμφώνα και ακολουθώντας ρητά την Ελληνική νομοθεσία ορίζουμε ξεκάθαρα ότι κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας από τον εκάστοτε καταναλωτή, όπου για την ολοκλήρωση της απαιτείται η αποδοχή των όρων χρήσης του ιστοτόπου μας ορίζουμε ότι ο καταναλωτής απωλεί το δικαίωμα του περί υπαναχώρησης.
Δυστυχώς οι πολλές μη παραλαβές παραγγελιών από πελάτισσες όσο και η προμήθεια των προϊόντων μας από των εκάστοτε προμηθευτή μας για την κάλυψη των απαιτήσεων των παραγγελιών πελατών μας, στην περίπτωση υπαναχώρησης, αποτελούν ένα δυσβάσταχτο κόστος για την εταιρεία μας, μια ζημία που σε βάθος χρόνου και σύμφωνα με την πρωτόγνωρη κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα μας θα οδηγούσε μαθηματικά στην μη βιωσιμότητα της εταιρείας μας. Ωστόσο καταβάλουμε σαν εταιρεία καθημερινά την δέουσα προσοχή στο κάθε ζήτημα που μπορεί να προκύψει με ανθρωποκεντρική προσέγγιση ώστε να μην υπάρξει κανένας καταναλωτής δυσαρεστημένος από τις υπηρεσίες μας.
2) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ Η’/ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ή ΜΗ
α) Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό από την κατασκευή του, οφείλουμε την αντικατάστασή τους με το ίδιο προϊόν. Χρειάζεται να μας στείλετε ένα email στο info@passionandcoco.gr με κάποιες φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος που να αποδεικνύουν το ελάττωμα και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την διευθέτηση της αντικατάστασης.